مافي متلو mafi mitlo (Ліванський діалект) Відео №1



Ліванський діалект вважається одним із найкрасивіших на Близькому Сході, він не дуже відрізняється від йорданського та палестинського та відноситься до діалектів Лівану.

Програма "Mafi mitlo" дуже популярна серед молоді , деякі відео я опублікую з перекладом.


================================
مِين؟
Хто?

مرحبا يا جار
Привіт, сусіде!

أهلا أهلا. مين؟
Привіт, привіт. Хто це?

لَيلى، ليلى
Лейла, Лейла

مين ليلى؟
Яка Лейла?

ليلى جارتك إِلِّي عَ الرَّابِع
Лейла, твоя сусідка з четвертого поверху.

أهلين أهلين سِتْ لَيلى. خير شو بِتْرِيدي؟
Привіт, привіт Лейла. Що трапилось? Що тобі потрібно?

لو سمحت لو مافِيها إزْعِاج، بَس حَضِرْتك مِسَكِّر عَلى جَوْزِي
Перепрошую, надіюсь я вас не потурбувала. Але ви заблокували мого чоловіка.

نعم؟
Що?

سَيَّارْتَك مِسْكَّرَة على جَوْزِي
Твоя машина заблокувала мого чоловіка.

شو مِسْكّرة يا عَمِّي؟ مَعْقُولِة؟
Як заблокувала? Це неможливо.

يَلّه يَلَّه جَاي سِتْ لَيلى
Добре, добре. Я йду до вас, Лейла.

اِعْمِل مَعْرُوف لِأَنُّو مِسْتَعْجِلين شوي إذا بِتنْزِل بِتْشِيل السَّيَّارَة
Будь ласка. Ми поспішаємо якщо можна пошвидше прийти і забрати машину.

عَفْوًا يَعْنِي ما توَاخِزْنَا
Вибачте, будь ласка .

لا، ولا يْهِمِّك. بَس إِنُّو ما على عِلْمِي مِسَكِّر على حَدا
Ні, не турбуйся. Але я не розумію як я міг когось заблокувати.

لَه، شو لَو مَا مْسَكّر أنا بِقُولّك يَعني، ما أنا كِنْت هون وَلَقِيتَك مِسَكِّر عَليه
Якщо б ти не заблокував, я б не прийшла тобі про це сказати. Я була там і бачила, що ти заблокував мого чоловіка.

طَيّب طيّب. حَنْشيلها هَلّأ. خَلَص بِيِمْشي الحال
Добре, добре. Я зараз заберу її (переміщати). Все буде добре.

سورِي يَعني، مِنعتِزِر مِنّك
Вибачте, не зліться на нас.


كيفها عِيلْتِك؟
Як твоя сім*я?

الحمد لله. إِنت كِيف؟
Дякувати Богу все доре. Як ти?

مِاشيِ الْحَال
Добре.

والشِّغل مِنيح؟
Як робота?

ولادك منيح؟ ما تواخْزِينا
Як твої діти? Прошу вибачення.

اِعْمل مَعروف
Будь ласка

مِشِي الْحَال حَياتِي؟
Коханий, все добре?

إي
Так

================================


Comments

  1. Те, що Ви робите - велика поміч. Бо джерел - годі знайти. Недавно виданий в Україні словник справляє враження радше сприяння ісламу, а не вивченню арабської.

    Шкода, що ліванці говорять так швидко😓

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts