Mashrou' Leila - Fasateen - Машруа лейла - Сукня (Весільна сукня)




Mashrou' Leila - Fasateen - Машруа лейла - Сукня (Весільна сукня)



فساتين
 Сукня (Весільна сукня)
 
بتتذكري لما قلتيلي
Пам"ятаєш коли ти сказала мені

انك راح تتزوجني
що ти вийдеш за мене заміж
 
بلا فلوس وبلا بيت
без грошей і без хати

بتتذكري كنتي تحبيني
Пам"ятаєш, ти любила мене

مع انني مش دخله دينك
Незважаючи навіть на те,
що я не належу до твоєї релігії

بتتزكري كيف كنا هيك
Пам"ятаєш якими ми були
?بتتزكري لما امك
Пам"ятаєш коли твоя мама

شفتني نايم بتختك
Побачила мене  у твоєму ліжку

قالتلي انسى عنك
І сказала мені забути про тебе

و اتفقنا نضلنا هيك
І ми погодились все залишити як є

بلا أدوار و طنطنات
Не грати ролі і без дурниць

بلا كرفات و صبحيات
Без костюмів та без  ранкових пліток

بلا ملايين
Без мільйонів  (без грошей)بلا فساتين
Без суконь
 
مسكتيلي ايدي و وعدتيني بشي ثورة
Ти тримала мене за руку
і обіцяла революцію

كيف نسيتي كيف نسيتيني
Як ти могла забути, як ти могла забути мене

ومشطيلي شعري
Ти розчесала моє волосся

وبعتيني عالدوام
І відправила мене на роботу

كيف بتمشط مشطيني
Розчесавши моє волосся, ти "відчесала",
відігнала мене від себе
 
بتتذكري لما قلتيلي انك نوي تتركيني
Пам"ятаєш коли ти сказала мені
що ти плануєш мене покинути

بلا فلوس و بلا بيت
тому що в мене немає грошей і хати

Comments

Popular Posts