Kilma Hilwa ( вивчення єгипетського діалекту через популярні пісні)


Останній раз я їхала в Каїр для того, щоб знайти потрібні книги для написання моєї бакалаврської роботи, покурити мій улюблений кальян ( в Норвегії куріння кальяну в публічних місцях заборонено)  і зустріти друзів, який я вже знаю декілька років.

Потрібних книг я майже не знайшла, але з пустими руками не повернулася:


 Найбільше мені сподобалась книга Kilma Hilwa, ті хто живуть в Каїрі і вивчають єгипетський діалект можуть знайти її в книгарні Diwan. Ці книгарні можна знайти в різних куточках міста, але я рекомендую завітати в книгарню в районі Земелік (159, 26th of July St., Zamalek, Cairo, Egypt) :


Чому саме ця книгарня? Тут є невеличке кафе, де можна спокійно сісти, випити каву і без поспіху переглянути книги, які ви б хотіли купити. Тут є безплатний інтернет та привітні продавці.

Пізніше в блозі я розкажу про інші книги, які я там купила, але зараз коротко опишу книгу Kilma Hilwa.

Ось так виглядає перші дві сторінки:


Тут присутній текст, пісню можна легко знайти в Youtube, потім є переклад деяких слів, інформація про пісня та виконавця та різні вправи. В кінці книги можна знайти переклад пісень на англійську мову.

Видавцем являється The American University in Cairo Press, тому напевно цю книгу можна купити в книгарнях цього університету.





Comments

Popular Posts