اليسا Elissa Halet Hob Song №1



عايشه حالة حب معاك واخداني وصعب انها

Я живу з тобою в стані закоханості і це оволоділо мною ( стан закоханості )


تتكرر تاني وبعيشها لو انت بعيد او قدامي

і важко, щоб це повторилося знову

і я живу в цьому стані навіть якщо ти далеко або поруч.


واخيرا الايام رضيو عليا أخيرا

І нарешті я задоволена днями


جيه يا حبيبي اليوم ليا ارتاح من قسوة ايامي

Нарешті, мій коханий, настав день, коли я відпочиваю від суворості ( жорстокості) життя

سيبنى اسرح فيك شويه وانسي ايام ضاعو مني

Дозволь мені поглянути на тебе і забути втрачені дні


نفسي عمري يعدي بيا وانت بعنيك دول حضني

Я хочу щоб моє життя проминуло в обіймах твоїх очей


وانا جنبك شايفه منك حاجه من ريحه ابويا

І коли я поруч з тобою, то відчуваю запах мого тата


حب الدنيا دي جواك ومعاك شايفه حنيه اخويا

Вся любов знаходиться в тобі

 і з тобою я відчуваю братову ніжність


وانت هنا معايا بدعي من جوايا

І коли ти тут я молюся від щирого серця


تجمعني الايام بيك ربنا يقبل دعايا

щоб дні змогли нас з"єднати

і нехай Господь прийме мої молитви


عايشه حالة حب معاك واخداني وصعب

Я живу з тобою в стані закоханості і це оволоділо мною ( стан закоханості )


انها تتكرر تاني وبعيشها لو انت بعيد او قدامي

і важко, щоб це повторилося знову

і я живу в цьому стані навіть якщо ти далеко або поруч


واخيرا الايام رضيو عليا اخيرا جيه

І нарешті я задоволена днями


يا حبيبي اليوم ليا ارتاح من قسوة ايامي

Нарешті, мій коханий, настав день, коли я відпочиваю від суворості ( жорстокості) життя


كل يوم بينك وبيني مش هيبقي يوم

Кожен день, який ми проведемо разом не буде просто днем, який приходить і минає


وعدي بكره ييجي وتلاقيني نفس احساس النهارده

Завтра ти прийдеш і знайдеш мене так само закоханою як  і сьогодні

من هنا ورايح سنيني ناويه اعشهالك

від тепер і всі наступні роки

я маю намір жити тільки для тебе


بحالها وانا صعب سنيني في يوم

І я б не витрачала ці роки намарно

تتعاش غير لانسان يستاهلها

Якщо б  не було  людини, яка цього вартує

Comments

Popular Posts