محمد حماقي Мохамед Хамакі Кен ве кен Song №1



وده كان وكان وكان


І це було одного разу було і пройшло


كان فتره حلوة واحلى احساس بالأمان


Був прекрасний час і найкращі почуття захищеності


كان حب اراهن حس بيه في يوم انسان

Була любов, яка, я б"юся об заклад, ніхто ніколи не відчував



كان اللي مهما اتعبله راضي ومش تعبان


За неї я важко боровся і був задоволений

і не втомлений


توأم ايه كان حبيبي

Ми були близнюки? Ні вона була моєю любов"ю

وانا اللي حلمت وفاجأني فى نص الحلم

І вона була тією, про яку я мріяв

але несподівано мій сон обірвався на середині


نهايه غريبه ومتنفعش حتى لفيلم

і дивне закінення, яке навіть не підходить для фільму



ده مفيش حدوتة حب تعيش بطلها طلع جبان

Це не любовна історія,

якщо головний герой  в ній перетворився на зрадника



وده كان وكان وكان

І це було одного разу було і пройшло

آه من تعب الفراق

Ох, розлука так втомлює



ده اللي اتحكاله عن مراره غير اللي داق

Гіркота, про яку мені розповідали

виявилася ще гіркішою, коли я її попробував на смак



وخصوصا اما بيبقى من غير اتفاق

Особливо, коли я на це не погоджувався



مش سحر حد ينام بجرح ويصحى فاق

Чуда не буває,

той хто поранений засне не прокинеться зціленим



وانا مش بنسى وده عيبي

І я не забуду і це мій недостаток

وانا اللي حلمت وفاجأني فى نص الحلم


І вона була тією, про яку я мріяв


але несподівано мій сон обірвався на середині



نهايه غريبه ومتنفعش حتى لفيلم


і дивне закінення, яке навіть не підходить для фільму


ده مفيش حدوتة حب تعيش

Це не любовна історія,

якщо головний герой в ній перетворився на зрадника


بطلها طلع جبان


وده كان وكان وكان


Comments

Popular Posts