Рагеб Аляма Я зробив все що міг راغيب علامة Song №1



عملت المستحيل علشان انساك .. واعيش حياتي من غيرك

Я зробив все що міг, щоб забути тебе

І продовжити жити без тебе


لقيت من المستحيل انسا هواك .. وحياتي صعبه من غيرك

Я зрозумів, що неможливо забути кохання

І моє життя є важким без тебе


حاولت انسى واهرب بروحي .. واعيش حياتي مع حد تاني

Я намагався все забути і втекти від себе самого

І жити з іншою


مقدرتش انسى اتاريك يا روحي .. عمرى وحياتى وذكرياتي

Я не зміг тебе забути, не зміг залишити тебе, кохана

Мої роки (з тобою) , моє життя та мої спогади


اتاريك عايش في دمي .. وحنيني ليك قاتلني

Я покинув тебе і живу в муках

І моя ніжність до тебе вбиває мене


وانا مهما عرفت غيرك .. غيرك مليش

І я дізнався важливу річ

Я не зможу без тебе

ياما لموني ضحكوا في عيوني .. لكن مشاعري كانت معاك

І коли мене часто осуджували і сміялися прямо в лице

Мої почуття все одно були з тобою


وكتير لموني ولا غيروني .. اتاري بعدي زود هواك

І навіть коли мене сильно осуджували, я не змінився (не змінив своїх почуттів до тебе)




Comments

Popular Posts