مافي متلو mafi mitlo (Ліванський діалект) Відео №5


مرحبا
Привіт

أهلَن مَرْحَبا
Привіт!

يَعْطِيك الْعَافْية
Дай Боже вам здоров*я

الله يْعَأفِيك
І Вам теж

عَفْوًا ع الْإزعاج
Вибачте якщо я Вас потурбував

تْفَضَّل
Чим можу допомогти?

بَعَدْنِي واصِل مِنْ الْجَبَل، وفخّت مَعِي الدُّولَاب.. فاضْطَّرِّيت... هَلّأ عَمغَيّر الدُّولاب تَحِت، وَطِلِع كِلّه شَحِم
Я тільки що прибув з гір, і колеса від машини поламалися .., І я був змушений.. Зараз я міняю колеса внизу, і все в мастилі

إي!

Ой!

فَبِدِّي غَسّل إِيدَيِّ كِلُّن شَحِم، فَقِلت أنا إذا مَا فِي إزْعَاج
Тому, я хочу помити свої руки, вони всі в маслі. Тому, я сказав собі, що якщо я не дуже потурбую..

خَلَص خَلَص ولا يْهِمّك
Добре, добре… Не хвилюйтесь

فِيا إزعاج؟ إذا فِيّا إزعاج، بَلَاها
Надіюсь я Вас не потривожив? Якщо я Вас потурбував, то я піду

إي تْفَضّل، تْفَضّل
Та ні, заходьте.. заходьте

فِيا إزعاج؟
Я Вас не потурбував?

شَرّف.. تْفَضّل، تْفَضّل
Зовсім ні, прошу, прошу

عَ السَّرِيع
Я швидко

أَهلا وْسَهْلا فِيك
Ласкаво прошу

مِرْسِي كِلّك زُوق
Дякую, дуже гарно з вашої сторони.

وَلو. اعْتِبِر الْبَيت بَيْتَك! شَرِّف
Звичайно. Мій дім - твій дім. Прошу.

أوكي
Ок

وَيْنُه؟
Куди пройти?

لْعَما!!!! شُو عَمْيَعْمُل هَيْدَا بِالْحَمَّام!!!!
Що!!! Що він робить у ванній?

أَهْلِين مَدَام. كِنْت عَمْغَسّل إيدَيِّ، شِفْت الْمَي سِخْنِة.. فَقِلْت فَرْد مَرّة بِتْحَمَّم.
Привіт, мадам. Коли я мив  свої руки, то побачив, що вода у ванній тепла.. тому я сказав сам до себе , якщо я вже тут, то можна і прийняти душ.

Comments

Popular Posts