مافي متلو mafi mitlo (Ліванський діалект) Відео №4




إجى نهار الخميس، بس ما شفته بعد
 Він прийшов в п*ятницю, але більше я його не бачила

ما ناوية تشوفيه؟
Але ти маєш намір його побачити?

ما بعرف يا إختي، ما فوته جده على المستشفى
Я не знаю, подруго, він відвіз свого дідуся в лікарню.

حياتي
О Боже! (Невже?)

لَنشوف
Побачимо

فوته جِدّه ولا جِدّه إلِّي فوته ع المستشفى
Він відвіз дідуся в лікарню чи дідусь відвіз його в лікарню?
لأ، هُو إلي فَوّته لَجِدّه ع المستشفى
Ні, він відвіз дідуся в лікарню

مدام، إن شاء الله عجبكم الأكل، إن شاء الله ع ذوقكن؟
Мадам, надіюсь вам сподобалась їжа, (надіюсь) вона вам до смаку?

لحظة، إي الأكل صراحة كتير (إكسوتيك) بس خليك معي دقيقة
Секунду, так їжа досить екзотична, але зачекайте хвилинку.

شو هالأكل مِسيو؟
Що це за їжа, монсеньйор?

ليه مدام، خير إن شاء الله، شو فِي؟
Чому, мадам?, Щось не так? Що трапилось?

أَربعة لايكات بس ع هالصّورة! يعني صَحن بِذر أنا إذا بِحطّه بجيب أكتر من أربع لايكات
Фото цієї страви отримало тільки 4 лайки ! Якщо я покладу  тарілку з насінням, то отримаю більше ніж 4  лайки.
(مِينيم) بيجيب ست لايكات
Мінімум 6 буде

تلات لايكات ع هيدى الشي. صرلي تقريبًا عشر دقايق حاطِتَّها. جَايبة تلاتة لايك. شو يعني؟
3 лайки ?. я загрузила це фото 10 хвилин тому і отримала тільки 3 лайки, що це означає?

اعمل معروف، بليز شيلُن جبلنها (ديسيت) مع أفخاذ مع شي.. ألوان أكتر
Будь ласка, пліз, забери це і принеси нам курячі стегна з чимось іншим, більше кольору

بيطلع كتير حلو. نحن مِش جايين ناكل حبيبي، جايين نْصَوّر بس
Щоб получилось красиво. Ми не прийшли сюди їсти, шановний. Ми прийшли тільки, для того, щоб зробити фото.
سَمَّ لِي بَدَنِي هَلّأ
Він отруїв моє тіло ( дослівно)

Він засмутив мене
تلات لايكات شوفي
3 лайки, подивись!

إي أنا أربعة؟ أنا أنا أربعة؟
А в мене4? В мене 4?

Comments

  1. Там мабуть ديسيرت مع فريز. Але я ще дуже слабо чую... Мушу дякувати за це постійно. Бо золото. Де таке ще взяти

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts