أنا سعيدة Я щаслива Частина перша.


انا سعيدة, فرحانة, مبسوطة - всі ці слова є синонімами та описують почуття щастя, радості, задоволення.

Я досить довго не публікувала нічого, тому що подорожувала, ( سافرت ) здавала екзамени ( إجتزت الامتحانات) та писала бакалавра (كتبت البكالوريوس).  

Найперше про подорож в Україну. Я побувала у Львові де відвідала перший Ісламський культурний центр на Заході України ( أول مركز إسلامي في غرب أوكرانيا ). 

Наскільки я зрозуміла там є курси вивчення арабської мови та невеличка бібліотека. Аль-Джазіра ( الجزيرة ) - арабський телеканал, назва якого означає "острів" - "جزيرة", опублікував статтю та відео, яку можна подивитись за цією адресою:

http://www.aljazeera.net/news/reportsandinterviews/2015/6/6/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A3%D8%B3%D8%AF-%D8%A3%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%B1%D9%83%D8%B2-%D8%A5%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%A3%D9%88%D9%83%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%8A%D8%A7

Потім я поїхала до Тунісу  ( تونس ) на весілля моєї подружки, яка живе в Норвегії, але родом з Тунісу. 

Слово "весілля" в арабській мові в класичному варіанті - "زفاف" (зефееф), в єгипетському варіанті "весілля" звучить  "فرح" - (фарах), це слово теж означає "радість". В Тунісі весілля означає  "عرس" - (у*рс), від нього походять два дуже важливі слова:

"عريس" - (а*рііс) - наречений
"عروس" або "عروسة" - (а*руус) або (а*рууса) - наречена

Весілля в Тунісі декілька днів і в мене не було ні бажання, ні часу купляти три різні сукні, тому багато дівчат беруть сукні напрокат. Це було одне з перших слів, яке я не розуміла і змушена була вивчити. "Взяти напрокат" класичною арабською буде - "اسنتأجر" (Form X). Наприклад:


"خدمة" (кхидма) - послуга

"استجار السيارة" -  ( істіжеер ссейяара) - оренда авто

"دبي"  (дубай) - Дубаї

Я ж постійно чула інше слово "كراء" (кіре') - оренда, взяття напрокат. Пошукала це слово в словнику "Арабус" ( http://myarabicresources.blogspot.no/2015/12/blog-post_62.html ) і виявляєтся це слово є в класичному варіанті, але не часто використовується. Зате в Тунісі якщо ви захочете винайняти квартиру чи взяти в оренду плаття, то потрібно вживати саме це слово. Ось так приблизно виглядає цей магазин ( المحل ):




Більше розкажу в другій частині. 


"إلى اللقاء"  (ілє лляк*а) - До зустрічі














  












Comments

Popular Posts