غشمرة joking жартувати (діалект Персидської затоки)




إنزِين يا حِلْوِين. شُو أهدافكُم لِلْسِنة الْدِرَاسِيّة الْيِدِيدَة؟
Чудово мої любі! Які у вас цілі в новому навчальному році?

أنا أَبْغِي أَكون هَدّاف الْفَرِيق!!
Я хочу стати нападником в футбольній команді.

حِلُو! بَخَلّي عمكُم يِدَرّب علي على كرة كل يوم
Чудово! Я попрошу дядька Алі бути твоїм тренером.

و بأمونَة شو أهدافِج لِسِّنة الْيِديدة؟
А ти Амуна? Яка твоя ціль в новому році?

أنا أبغِي أطْلَع الْأُولَى عَلَى الْفَصِل
Я хочу бути першою в класі .

بِتِطْلَعِين الْأُولى؟!

Першою в класі?!

إنْتِ طْلَعِي الْعَاشْرَة أوّل شَي
Спочатку стань хоча б десятою.

ليش تِضْحَكُون؟ أنا قِلْت شَي يِضَحِّك؟
Чому ви смієтесь? Хіба я сказала щось смішне?

عَلِي! سِيف! بَدَال ما تْشَجْعُون إِخِتْكُم، تِضْحَكُون عَلِيها؟
Алі! Сайф! Замість того, щоб підтримати свою сестру ви насміхаєтесь над нею?

بَس بَابا نِحْن نِتْغَشْمَر
Але тату, ми просто жартуємо.

بابا، أنا الْيُوم فِزت عليهم فِي اللِّعْبَة، وَخِدْعُونِي آخر شَي عَشَان يِفُوزُون، والْحِين يِضْحَكُون عَلَي!
Тату, Я сьогодні виграла під час гри, але вони мене обманула для того щоб виграти, і зараз вони сміються з мене!

هممم. صَحِيح هَالْكَلام؟

Хммм...Це правда?

بَس بابا نِحْن نِتْغَشْمَر!
Але тату, ми жартуємо!

هَذِي مُو بْغَشْمَرَة، هَذِه تَصَرُّفات غَلَط. إنتُو الْاتْنِين مُعَاقَبين. رَوْحُوا غُرْفَتْكُم الْحِين
Це не жарт. Це погана поведінка. Вас обидвох наказано. Ідіть в свою кімнату.

Comments

Popular Posts